Navigatie
Klantgerichtheid is communicatie. We vonden de training die je hebt gegeven een stukje bewustwording van het eigen IK.
De manier waarop je staat en je houding kunnen een bepaalde uitstraling geven, waardoor iemand een ander beeld van je kan krijgen dan je wenst.
We vonden het een leuke en leerzame training.
Mireille en Yvonne van ’t Hullenaer
Hetty heeft ons al meerdere malen geholpen met trainingen op het gebied van communicatie. Elke keer ben ik weer verbaasd hoe ze de aandacht van de groep pakt en niet meer loslaat. Dit doet ze in een open sfeer waarbij letterlijk iedereen het vertrouwen heeft om iets van zichzelf bloot te geven.
We kwamen bij Hetty uit omdat we in ons werk met veel mensen moeten praten, dit is voor de één makkelijker dan voor de ander.
Het is daarnaast belangrijk dat we op mensen afstappen zonder oordeel, echter met het vertrouwen "dit wordt een goed gesprek".
We hebben met behulp van allerlei modellen geoefend waarbij theorie en praktijk ervaring zich afwisselen zodat de gedane kennis ook land bij iedereen.
Dankjewel Hetty voor de prachtige trainingen die je verzorgt. We komen zeker terug!
Dick Wolbers
Voorzitter werknemersvereniging IKEA medewerkers
NLP communicatietraining IKEA 2022