Navigatie
Klantgerichtheid is communicatie. We vonden de training die je hebt gegeven een stukje bewustwording van het eigen IK.
De manier waarop je staat en je houding kunnen een bepaalde uitstraling geven, waardoor iemand een ander beeld van je kan krijgen dan je wenst.
We vonden het een leuke en leerzame training.
Mireille en Yvonne van ’t Hullenaer
De reden dat ik naar Hetty gegaan ben is omdat ik een nieuwe baan gekregen heb, en thuis soms met behoorlijk lastige vraagstukken zit.
De tips en het naslagwerk wat zij mij gegeven heeft, waren helder, duidelijk en met voldoende voorbeelden om in de praktijk mee te gaan werken. Ook herkende ik dat sommige vragen veel beter vielen, omdat het minder weerstand gaf, en het uiteindelijk het gesprek een betere wending gaf.
Ook heb ik me ingeschreven om haar nieuwsbrief te ontvangen. Mijn overtuiging is dat als je wilt veranderen naar een positievere manier van denken en omgaan met andere mensen, dat je daar aan moet gaan werken zodat het op een gegeven moment een “2de ik” van je wordt. Door er over te lezen en mee bezig te blijven, blijf je alert.
Lieve groet,
Diana Hendriks
Diana Hendriks